Skip to main content

پیکر پاک و مطهر یک شهید گمنام دوران هشت دفاع مقدس با حضور اقشار مختلف مردم در اهواز تشییع می‌شود.

شهید گمنام در اهواز تشییع می‌شود

به گزارش فستیوال تلنگر از اهواز، پیکر پاک و مطهر یک شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین(س) در شهر اهواز دیار سردار شهید حمید رمضانی‌دامغانی و سردار شهید مجید سیلاوی تشییع می‌شود.

این برنامه روز چهارشنبه ششم دی‌ماه سال 1402 بعد از نماز مغرب و عشا آغاز می‌شود که اقشار مختلف مردم، جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس و بسیجیان سلحشور در این آیین حضور می‌یابند.

پیکر پاک و مطهر این شهید گمنام دوران هشت دفاع مقدس از مسجد علی بن ابیطالب(ع) اهواز واقع در کوی رمضان، فاز 2 کارگری، خیابان 1 تشییع می‌شود که جوانان و نوجوانان اهوازی این لاله بی‌نشان را بر دوش خود بدرقه می‌کنند.

در آیین تشییع پیکر پاک و مطهر این شهید گمنام در اهواز حجت‌الاسلام حریزاوی به سخنرانی می‌پردازد و مرتضی توکل و پیمان لنجانی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت نیز در جمع همشهریان سردار شهید علی لویمی، شهید میلاد جهانگیری‌نژاد و شهید سینا آقاجری مرثیه‌سرایی می‌کند.

این شهید گمنام یکی از 14 لاله بی‌نشانی است که همزمان با ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در اهواز تشییع شدند و بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در 14 نقطه از استان شهیدپرور خوزستان آرام می‌گیرند.

پایان پیام/72075