Skip to main content

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: در روز 9 دی سال 1388 مردم صریح و قاطع از فتنه گران و آشوبگران ابراز برائت کردند.

امام جمعه اهواز: 9 دی نمایش میدان‌داری و پیشتازی مردم بود

به گزارش فستیوال تلنگر از ملاثانی،  حجت‌الاسلام سیدمحمدنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز  در آیین گرامیداشت حماسه 9 دی در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان با اشاره به سالروز حماسه نه دی، اظهار کرد: سال 1388 سال پر تنشی بود و یکی از مسائلی که در این سال از اهمیت بالایی برخوردار بود، میدان‌داری و پیشتازی مردم است.

وی در ادامه با اشاره فتنه‌های دشمان علیه جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: در نمونه اخیر در سال 1401 و در جنگ ترکیبی ادراکی دشمن علیه انقلاب اسلامی، چه کسی او را نا امید کرد؟

امام جمعه اهواز با اشاره به وحدت امت اسلامی حول محور ولایت و ولایتمداری، خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی با بصیرت، دشمن شناسی و به هنگام عمل کردن آنها، فتنه داخلی را در هم شکستند.

وی درباره سه ویژگی مهم 9 دی‌ماه سال 1388 عنوان کرد: مردم خودجوش، فراگیر و سراسری در کل کشور به میدان آمدند. ویژگی دیگر اینکه مردم صریح و قاطع از فتنه گران و آشوبگران ابراز برائت کردند و با آرمان‌های امامین انقلاب و شهدا تجدید میثاق کردند. ویژگی دیگر این روز اینکه برای حضور مردم در این صحنه کار تبلیغاتی اتفاق نیفتاده بود.

موسوی‌فرد با بیان اینکه ما به شما جوانان می‌بالیم، خطاب به دانشجویان حاضر در مجلس گفت: شما آینده سازان این کشور هستید و تردید نکنید که ایران اسلامی در عرصه های مختلف پیشتاز خواهد بود.

امام جمعه اهواز عنوان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی ایران در یک طرف ایستاده و انقلاب اسلامی در طرف دیگر اما چه می‌شود که نتوانستند کاری را پیش ببرند.

پایان پیام/