Skip to main content

دادستان تهران در حاشیه اتاق عملیات مدیریت بحران حریق ساختمان شماره 153 گفت: علت حادثه در دست بررسی است و ساختمان های کناری به طور کامل تخلیه شده است تا با کمترین میزان خسارت اطفای حریق به پایان برسد و دستورات لازم به ضابطین داده شد.

تشکیل اتاق عملیات مدیریت بحران در محل حادثه ساختمان 153/ دادستان تهران: بحث ساختمان های ناایمن در دادستانی در حال پیگیری است

به گزارش فستیوال تلنگر از تهران، اتاق عملیات مدیریت بحران، در پی آتش سوزی ساختمان شماره 153 خیابان بهار، با حضور دادستان تهران و سایر مسؤولان ذی ربط دقایقی پیش در محل حادثه برگزار شد. علی صالحی دادستان تهران در حاشیه این جلسه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تهران اظهار کرد: این ساختمان تغییر کاربری غیرمجاز داده بود و مالک به عنوان انبار از آن استفاده می کرد که به علت نامعلومی دچار حریق شده است. وی با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی است، گفت: ساختمان های کناری به طور کامل تخلیه شده است تا با کمترین میزان خسارت اطفای حریق به پایان برسد و دستورات لازم به ضابطین، آتش نشانی  و سایر دستگاه های متولی داده شد. بحث ساختمان های ناایمن در دادستانی در حال پیگیری است دادستان تهران در ادامه بیان کرد: یکی از نکاتی که در دادستانی به جد پیگیر هستیم و از دستگاه ها مطالبه می کنیم، بحث ساختمان های ناایمن است. صالحی افزود: متاسفانه مشکلاتی در این زمینه در سطح شهر وجود دارد که طی مکاتبات و جلسات مختلف، تذکرات لازم را دادیم و در بحث ایمن سازی اخطارهایی به مالکان ساختمان های دولتی و خصوصی دادیم و این موضوع در دستور کار داستانی قرار دارد و به صورت روتین در حال انجام است.