Skip to main content

اسفند گذشته امیرحسین بانکی‌پور، نماینده اصفهان در مجلس جزئیاتی از لایجه حجاب در اختیار رسانه‌ها قرار داد که نشان می‌دهد قانون جدید تنها «جریمه» را برای مسئله پوشش در نظر گرفته است.

اگر همه با گشت ارشاد مخالفند چرا ون ها برگشتند؟ / اگر قانون جدید ابلاغ شود شیوه آن فرق می‌کند

مرور ادامه

سه دختر با وجود هشدار در مورد سیل استان کرمان به دلیل اصرار پدر خانواده گوسفندان را به چرا می‌برند. با جاری شدن سیل، گله گوسفندان گیر افتاده و تلف می‌شوند و این ۳ دختر نیز از ترس پدر به خانه باز نمی‌گردند. جست‌وجوها برای یافتن دختران تا صبح و سپس تا عصر ادامه پیدا می‌کند که در یک مرحله دختر ۲۰ ساله و در مرحله دیگر ۲ دختر نوجوان ۱۲ و ۱۷ ساله سالم پیدا می‌شوند./باشگاه خبرنگاران

ببینید |  ماجرای عجیب گم‌شدن ۳ دختر چوپان در کرمان

مرور ادامه

شواهد تاریخی این استدلال را که کشورهای فقیر به‌وسیله بهبود قابل‌توجه در معیارهای حکمرانی خوب به رشد سریع دست یافتند، حمایت نمی‌کند. این موضوع اساس تمایز دو الگوی کلی حکمرانی است: «حکمرانی بازارمحور» (حکمرانی خوب) که بر کارآمدی کلی بازار و اجرای قراردادها متمرکز است و «حکمرانی رشدافزا» یا توسعه‌گرا که بر رفع شکست‌های بازار مشخصی متمرکز است. بازارها با فراهم کردن فرصت‌های تجاری برای یک اقتصاد در حال رشد ضروری هستند.

مهمترین مانع ساختاری دست یافتن کشورهای فقیر به حکمرانی خوب / چرا الگوی «حکمرانی خوب» برای کشورهای در حال توسعه مناسب نیست؟

مرور ادامه

وزیر اسبق جنگ رژیم صهیونیستی امروز (سه شنبه) طی سخنانی در واکنش به تهدیدهای مقامات این رژیم مبنی بر ضرورت پاسخ به عملیات «وعده صادق» سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران، نسبت به هرگونه اشتباه در این باره و پاسخ دوباره تهران هشدار داد.

اعتراف لیبرمن: بدون رادارهای آمریکایی و اطلاعات آنها، مقابله با حمله ایران ممکن نبود

مرور ادامه

یک دیپلمات کهنه‌کار انگلیسی حمله ایران به رژیم صهیونیستی را دفاع مشروع خواند و به دیگر کشورها هم یادآور شد که می‌توانند برای جلوگیری از نسل‌کشی در غزه، به صورت کاملا قانونی به رژیم صهیونیستی حمله کنند.

دیپلمات انگلیسی: چرت نگویید! حمله ایران به اسرائیل دفاع مشروع بود

مرور ادامه

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و سخنگوی استانداری هرمزگان گفت: باتوجه به اعلام هشدار سطح قرمز هواشناسی و احتمال بارندگی شدید و سیلابی شدن، معابر و خیابان ها تمامی مدارس استان فردا سه شنبه تعطیل بوده و آموزش ها به صورت غیرحضوری است.

تمام مدارس این استان سه‌شنبه (۲۸ فروردین) تعطیل شد؛ چرا؟

مرور ادامه