Skip to main content

مدیر بیست و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) گفت: در این دوره از جشنواره امام رضا(ع)، رشد کمی و کیفی خاصی را در بخش های مختلف جشنواره شاهد هستیم.

فرهاد قائمیان: رشد کمی و کیفی خاصی را در بخش های مختلف جشنواره امام رضا(ع) شاهدیم/ اعطای جایزه ویژه «غزه» برای نخستین بار

مرور ادامه

مرحوم جواد بدیع‌زاده از خوانندگان و آهنگسازان قدیمی ایرانی، نخستین کسی است که آوازش از رادیو پخش می‌شود. به گفته‌ او: «مرحوم قمر هم اولین بانویی بود که رادیو صدایش را پخش کرد و ترانه مرغ سحر او بیش از حد انتظار مورد توجه مردم قرار گرفت. اولین شخصیت‌هایی که در رادیو به فعالیت پرداختند مرحوم صبا نوازنده‌ ویولن، مرتض نی‌داود نوازنده‌ تار و حبیب سماعی‌ نوازنده سنتور و حسین تهرانی نوازنده‌ ضرب بودند.»

گزارشی از تولد رادیو در ایران؛ از هیاهوی مردم در میدان توپخانه تا نخستین آوازخوانان

مرور ادامه

امیرحسین علم‌الهدی معتقد است دلیل اینکه سازندگان فیلم‌های سینمایی برای تبلیغات خود به ماهواره رجوع می‌کنند این است که آن‌ها متوجه شده‌اند ضریب نفوذ شبکه‌های ماهواره‌ای بیشتر از تلویزیون است.

خروج هفته‌ای ۵ تا ۱۵ هزار دلار سرمایه از کشور برای تبلیغات ماهواره‌ای/ به تبلیغات ماهواره‌ای وابسته شدیم

مرور ادامه

مشارکت همگانی و فعال مردم در نظام  اسلامی، جوهره و ذات اصلی مردم‌سالاری دینی است؛ مشارکت و مسئولیت همگانی در مدیریت جامعه اسلامی، نماد مردم‌سالاری دینی است. در نظام مردم‌سالاری دینی،مردم صاحب کار و ولی نعمت هستند. مردم داعی و دعوت کننده به مشارکت هستند نه اینکه برای حضور در صحنۀ مشارکت دعوت شوند. بر اساس این نگاه  مشارکت حداکثری همواره ملازم با رقابت واقعی است.

جوهرۀ مردم‌سالاری دینی چیست؟

مرور ادامه